PosBack&Atiker Retail

Türkiye’de şu anda birçok perakende şirketi geleneksel ve dijital kanallar arasındaki duvarları yıkarak, çoklu kanal inisiyatiflerini hayata geçirmeye çalışıyor.

 

   Bu noktada mağaza satış danışmanları yetkinliklerinin artırılması, müşteri deneyimini arttırmak için önemli rol oynuyor. Anlık veriye dayalı çalışan sistemleri ve dijital ürünleri aktif bir şekilde kullanan satış danışmanları; müşteri tercihlerini önceden tahmin ederek anlık ürün önerisi yapmaktan, ürünün bulunurluğu ve mağazadaki lokasyon bilgisine kadar birçok konuda bilgi sahibi olmalıdırlar.

 

ATİKPB

Fark Bilgi İşlem olarak tasarladığımız ATİKPB Retail Sistem Entegratörü projemiz, işletmelerin ticari faaliyetlerinde ihtiyacı olan tüm yazılımsal faaliyetlerini yönetmelerini ve takip etmelerini sağlar.

ATİKPB, birbirinden bağımsız çalışan disiplinleri tek bir noktada işleyerek, kontrolünü sağlayan merkezi yönetim çözümüdür. Klasik ERP anlayışının üzerinde, işletme süreçlerindeki dijital veri akışını yöneten bir üst yapıdır. İşletmelerin bütününde akan tüm verileri tamamen birbiriyle entegre biçimde kayıt ve kontrol altına alınmasını sağlamaktadır.

Günümüz pazarlarının sürekli değişen ve gelişen taleplerini karşılamak için çalışan firmalar için tasarlanmış kapsamlı bir çözümdür.

 

Neden Posback&Atiker (ATİKPB) Retail ?

Günümüzde zorlaşan rekabet şartları, öngörülmeyen ekonomik sıkıntılar, değişken hammadde ve enerji fiyatları gibi birçok güçlükle baş etmek zorunda kalan işletmeler, artık daha hızlı olmaları bir zorunluluk haline gelmiştir. Bunun için kaynakların iyi yönetilmesi, iş süreçlerini en iyi şekilde tasarlaması ve iş akışının kontrol altında tutulması gerekmektedir.

Teknolojinin ve yazılımın günümüzde vazgeçilmez bir ihtiyaç haline gelmesiyle birlikte işletmelerde verimliliği arttırmak amacıyla satış, maliyet ve nakit akışının kontrol altında tutulması gereklidir. ATİKPB; tüm iş akış ve süreç verilerini tek bir yapı altında toplayıp, farklı yazılımlardan ve sistemlerden doğan karmaşıklığı önleyerek işletmelerin daha kolay yönetimine olanak sağlamaktadır.

 

Açık Mimari                       Esnek Raporlama                        Parametrik Yapı                                   

          

Stok Yönetimi

İşletmenizin ihtiyacı olan detayda ve özelliklerde stoklarınızı tanımlayarak stok yönetiminizi kolaylaştırmanızı sağlar. İhtiyacınız olduğu anda stoklarınız ile ilgili tüm verilere kolaylıkla ulaşabilir stok durumlarınızı görüntüleyebilirsiniz. Etkin bir envanter yönetimi ile hem üretim süreçlerinizde hemde sevkiyat süreçlerinizde aksamaları minimuma indirerek işletmenizi daha ileriye taşıyabilirsiniz.

Cari Yönetimi

Ticari hayatınızı sürdürürken işlem yaptığınız tüm paydaşlarınızın verileri ve işlem detaylarını tek bir çatı altıda toplamanızı sağlayan cari yönetimi, borç ve alacaklarınızı kontrol altında tutmanızı sağlar. Cari bazında veya genel olarak desteklenmiş parametreler ile istediğiniz tüm detayları ve işlemleri takip edebilirsiniz.

Tedarik Yönetimi

Şüphesiz ki tedarik süreçlerinin yönetimi işletmeler için son derece önemli bir hâl almıştır. Tedarik süreçlerinize ait tüm verilerinizi takip ederek ve bu süreçlere göre işlerinizi planlamanız sağlar. Daha etkin bir işletme yönetimini hedefleyerek tasarlanan tedarik yönetimi modülünde, talep-tekliften ürün kabulüne kadar tüm süreçlerinizi kontrol altında tutarak tedarik süreçlerinizi yönetebilirsiniz.

Satış Yönetimi / Satın Alma

Memnun müşterilerinizi kaybetmemeniz ve portföyünüze yeni müşteriler ekleyebilmeniz için satış süreçlerini çok iyi yönetmeniz gerekmektedir. Satış yönetimi uygulamaları birbiri ile entegre çalışan alt modülleri ile tüm satış süreçlerinizi kontrol altında tutmanızı sağlar. Bekleyen siparişlerinizi, sipariş ve sevkiyat durumlarınızı kolaylıkla takip ederek gecikmeleri minimuma indirebilirsiniz. Ciro Primi , Fiyat farkı , Sözleşme uygulamalarımız ile çalıştığınız firmaları esnek bir yapıda kontrol altına alabilirsiniz.

Finans Yönetimi

Her geçen gün değişen piyasa şartları ve ekonomik dengelerden dolayı işletmenizin kaynaklarını en iyi şekilde kullanmanız gerekmektedir. Tüm finansal süreçlerinizi etkin bir şekilde yönetmenizi sağlayan finans yönetim modülleri ile finansal kaynaklarınızı en iyi şekilde planlayarak işletmenizi her zaman bir adım öteye taşıyabilirsiniz.

Genel Muhasebe

Etkin bir işletme yönetimi yaparken aynı zamanda kanunsal yükümlülüklerinizi ve mevzuat gerekliliklerini de yerine getirmeniz gerekmektedir. Mevzuat değişikliklerinin anlık olarak desteklendiği genel muhasebe uygulamaları işlemlerinizi kolaylaştırmanızı sağlar. Online muhasebe desteği ile tüm işlemlerinizin anlık olarka yevmiye kayıtlarını oluşturabilirsiniz.

Üretim

İnsanlığın varoluşundan bu güne süregelen üretim sektörü her zaman işleyişini devam ettiren bir sektördür. Her sektörde olduğu gibi üretim sektöründe de teknolojiye ihtiyaç vardır. Hızla gelişen ve kendini her geçen gün yenileyen bu sektörde parlayan firmaların üretim iş süreçlerini yöneten sağlıklı bir program vardır. Biz Atiker Yazılım olarak, üretim yapan her firmaya hitap eden AtikİM-Atik İmalat Yönetimi programını geliştirmekteyiz. Programımız sektörün yaşadığı problemlere çözüm sunmaktadır.

Depo Yönetimi

İşletme yönetiminde iyi kurgulanması ve yönetilmesi gereken en önemli noktalardan biri de depodur. Depo ve hücre tanımlamalarınızı yaparak, tüm operasyonlarınızı depo ve hücre bazında gerçekleştirmenizi sağlayan depo yönetimi ile depolarınızı kontrol altına alabilirsiniz.

Dış Ticaret Yönetimi

Hızlanan lojistik ve gelişen teknoloji araçları sayesinde dış ticaret pazarı büyük önem kazanmıştır ve bir çok işletme daha kârlı bir ticaret için dış ticarete yönelmiştir. Dış ticaret yönetimi ihracat süreçlerinizi ve sevkiyatlarını kontrol altında tutmanızı sağlar. Gümrük işlemleriniz için gerekli olan dokümanlarınızı kolaylıkla hazırlayarak süreçlerinizi hızlandırabilirsiniz.

Proje Yönetimi

Proje bazlı iş yapan işletmelerde tüm süreçlerin proje bazında takip edilmesi ve yönetilmesini sağlar. Tüm modüllerde yapacağınız kayıtlarınızı proje bazında girmenize olan sağlayan proje yönetimi ile anlık proje durumlarınızı görüntüleyebilir; proje bazında planlama, maliyet ve kontrolleri gerçekleştirebilirsiniz.

Bütçe Yönetimi

İşletmelerin sadece bugünlerini planlayarak işlem yapmaları yeterli olmamaktadır. Bütçe yönetimi, gelir ve giderlerinizi önceden planlamanızı sağlar. Bu planlar sayesinde gelecek dönemlerdeki finansal kaynaklarınızı kolaylıkla yönetebilirsiniz.

 

E-Dönüşüm Sürecinde AtikPB Yanınızda!

Muhasebe departmanınızdaki kağıt baskı ve dosya arşivleme yüklerinden sizi kurtaracak çözümlerimizle hizmetinizdeyiz. E-Dönüşüm süreçlerinizi en hızlı ve güvenilir şekilde gerçekleştirmek istiyorsanız, Biz’i tercih ediniz.
Test

Form Gönderimi

Tamam